Ännu mera virkning




Varven går sååååå sakta. Det är knappt att man ser någon förändring men om man bara släpper behovet av att konstant kolla hur långt man hunnit så går det lite snabbare, så upplevs det i alla fall...

Än en gång har jag repat upp en massa, denna gång närmare 2hg som nu virkas upp igen i svindlande hastighet. Testade först ett eget mönster men då det blev för stabbigt repade jag upp och gjorde ett stort nätparti istället.

Som det märkts i bloggen har jag blivit med ny nätanslutning vilket bromsat mina inlägg ganska ordentligt men genom bättre planering och fler biblioteksbesök ska jag nog kunna komma upp i hastighet igen :D.

2 comments:

  1. En sån vill jag också ha, typ grön eller lila, så när du är klar med din och livet känns lite tomt, så vet du vad ditt nästa projekt kan bli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tackar Tant Grön!
      Då vet jag vad jag gör när jag blir ledig: :)

      Delete

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...