En till socka / Another sock

Sticka, sticka, sticka.

Egentligen har det väl inte blivit så mycket stickande (och ännu mindre bloggande). Det är full rulle på skolan med en hel del suspekta inlämningsuppgifter som jag inte förstår vad de är bra för. Emellanåt så får jag en stund över men det har varit dåligt med sådana.

Trots bristen på tid har jag lyckats att sticka en av sockarna klart och är just nu på den andra sockans fot, jag vet inte hur det gick till! Tyvärr går det lite trögt just nu men det beror väl på arbetsbelastningen, jag har helt enkelt inte haft tid med något annat än skolan.


Knit, knit, knit.

If I am totally honest I have not had the time to knit that much (or blog for that matter). We have had a few extreme weeks at school with a lot of odd assignments that I cannot understand why they want us to have. Sometimes I get a few minutes for myself but those have I not had too many of...

Despite lack of time I seem to have finished the first sock and knitted a lot of the second one, I have no idea how that happened! The knitting is not going as fast as I want to but I simply have not had the time, the only thing I do is to study these days.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...