The weather outside is frightful


 Heliga hårtork vad kallt det är! Det är så pass kallt att jag kan slänga ut glasslådan i snödrivan utan att oroa mig för att den ska smälta, i ärlighetens namn är det nog en aning för kallt för glassen nu när det är -33 grader ute. Jag har knutit en bit snöre kring glasslådan och slänger ut den i snödrivan, på så sätt vet jag var den är och kan snabbt ta upp den utan att behöva ta på mig skor och pulsa genom snön, det är bara att dra i snöret så kommer den!

Holy crap, it is cold! It is so cold that I can put my ice-cream outside, to be honest I must say that it might be a bit too cold for the ice-cream due to the fact that it is -33 degrees Celcius. I have knotted a piece of string around the box so I can throw it in the snow and not having to wonder where it is or having to retrieve it using shoes, I just pull the string to get it.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...