Sticking och bröd / Knitting and bread





Stickar små(!) tofflor och äter mitt nybakta surdegsbröd. Jag är så nöjd med brödet att jag var tvungen att visa upp det! :)

Skriver c-uppsats för fullt så därför har jag inte haft så mycket tid att skriva på bloggen men stickat har jag faktiskt! Hoppas vara lite mer regelbunden med inläggen men vi får se, uppsatsen är trots allt prioriterad.


Knitting small(!) slippers and eating my newly baked sourdough-bread. I'm so pleased that I had to show it for you! :)

Writing my thesis for bachelor's degree so I haven't had so much time to blog but I have had some time to knit! I'm hoping to post more regularly but we'll see, the thesis is more important so if the time flies the blog will have to wait.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...