Repat upp igen / Frogged again





Efter att jag hittat nystan nummer två började jag sticka på koftan igen men det gick inte en lång stund förrän jag upptäckte ett fel så det blev till att repa upp. När jag repat upp började jag sticka igen bara för att, ja, repa upp igen. Nu har jag äntligen kommit igång igen och jag hoppas att jag slipper repa upp igen!

After I found skein number two I could start to knit again. My joy didn't last long and I soon found out that I had made a mistake and had to frog a bit of the cardigan. Frogged and happy I started to knit again but since life never is easy I soon discovered another mistake and had to frog again. I'm finally knitting again and hoping that I don't have to frog again!

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...