Lego




Ok, det är kanske inte garnrelaterat det här men jag kunde inte låta bli! Måste bara få visa upp min lilla samling lego-gubbar. Då jag gillar starka kvinnliga förebilder så har jag börjat leta sådana, måste erkänna att piloten har en imponerande mustasch men om skäggiga damen finns så måste väl den mustachprydda damen existera också?

Ok, this might not be yarnrelated but I could not help it! I just have to show you my small collection of lego figurines. As I like strong female role models I have started to collect these, I have to admit that the pilot has got a impressing moustache but if the bearded lady exists, you must be able to find a moustache lady right?

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...