Mera Sockar / More socks

Stickade sockskaft i färgglatt garn som ligger på en rosarandig bakgrund / Knitted sock legs in colourful yarn lying on a pink background

Reste norrut för att fira storhelgen med föräldrarna. Eftersom det är jäkligt kallt blev jag glatt överraskad när jag upptäckte lite garn i matbutiken. Det är samma som jag använt förut men det är så snyggt att jag gärna använder det igen, men denna gång till ett kortare par.

Traveled up North to spend the holidays at my parents' place. Since it's cold as fuck here I got really happy when  I found some yarn in the supermarket. Same as I have used before but it's so pretty that I can knit a second pair, but this time a bit shorter.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...