Andra ärmen / Second sleeve





Hejsan!
Det har varit några veckor sedan jag bloggade sist, skolan har varit intensiv och här om dagen kraschade datorn och det är därför jag varit lite tyst...

Stickar fortfarande på koftan, det har börjat gå lite sakta och jag misstänker att jag drabbats av second sock-syndrome.

Hello there!
Well it has been a couple of intense weeks since I last blogged, and a few days ago my computer crashed. That's why I have been quiet for a while, now you know.

I'm still knitting on the cardigan, I have started to have a bit of a second sock-syndrome so it has been going quite slow.


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...