Blommor från Kil / Flowers from Kil








Fortsätter med bilder från Fårfestivalen.



Jag såg väldigt många vackra tovade blommor; dessa är gjorda av två fruktansvärt duktiga tjejer från Estland, kolla in deras websida
Marienwool. När jag tittar igenom bilderna så blir jag lite ledsen över att jag inte köpte något av dem för blommorna de gör sä så förbaskat fina och välgjorda.





Continuing
with the photos from the Sheep festival.






I saw a lot
of beautiful felted flowers; this one is made by two very talented girls from
Estonia, check out their webpage Marienwool. Looking back at my photos I am a
bit sad that I did not buy something by them because their stuff is so well
made with great design.













Kommer tyvärr inte ihåg vem som gjorde dessa men de kan tjäna som inspiration då blommorna visar på hur vackert det kan bli när material blandas.





I do not
remember who that made this but never the less it shows that materials can be
mixed with great success.



No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...