Vindsfynd / Attic finds


Städade i vinden och hittade mitt gamla projekt, då var det nästan lite för färgglatt men nu så känns det ganska rätt, är det våren som påverkar mig?

Såhär i efterhand tycker jag nästan att den är lite hårt virkad med jag vet inte om jag orkar repa upp den, försöker intala mig själv att det blir bättre efter tvätt.

Cleaned my piece of the attic and found my old project. When I started it I thought that it was a bit too colourful for me but now it seems quite rigt, maybe it is the springtime that is affecting me?

Looking at it now it seems that I have crocheted it a bit to tight but I am unsure if I will bother to rip it, maybe it will start look better after I have washed it?

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...