Glassar vidare

Köpte en liter citronglass i fredags för att äta när jag på lördagen skulle se Nobelfesten men snacka om bottennapp! Citronglassen smakade så fruktansvärt illa att jag inte kunde äta den, det händer inte ofta att jag säger nej till glass men nu hände det, det var som att äta parfym. Stressad och skräckslagen tog jag mig tillbaka till butiken, klagade på glassen, fick pengarna åter och köpte Chokladbomb istället.

 Tro mig när jag säger att Chokladbomb verkligen är en bomb, den är riktigt stark men på ett trevligt chokladigt sätt :D. Dock måste jag nog säga att deras Blåbärsdröm fortfarande är nr 1 för mig, den är inte så söt och smakar friskt.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...