Stickar igen / Knits again




En av de första sakerna som slår mig när jag åker hem till födelseorten på lov och andra sorters ledigheter är så många av mina gamla klasskamrater som antingen just fått barn eller väntar. För att ha ett litet lager med småkläder så jag slipper stressa nästa gång jag får veta att barn är på gång ska jag nu försöka sticka upp ett litet lager, eller så tröttnar jag och det blir bara en :P.
Stickar just nu en BSJ (Baby Surprise Jacket) i Järbo Fantasi.
One of the first things that hits me when I'm in my home-town is how many of my old classmates that's either pregnant or have just had one. Therefore I have now started to knit some baby-clothes to have ready for the next time I hear about a newborn, but since I have a lot going on I might just knit one (for now, hopefully :P).


Knitting a BSJ (Baby Surprise Jacket) in Järbo Fantasi.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...