Hårspänne / Barrette


Här om veckan var det rea på Panduro här i stan så jag passade på att köpa en liten påse nitar, en bit fimolera och en färgburk. Jag har några hårspännen liggande som jag tänkt göra något roligt av så nu är det ett mindre att bekymra sig för. Färgen är en matt brun så när jag satt upp håret med denna så syns bara nitarna, kul va?!

About a week ago, there was a sale at Panduro so I bought a small bag of triangular spacers, a piece of fimo clay and a small jar of paint. I have some barrettes laying around that I have thought of using so now there's one less to worry about. The paint is a muted brown so when I wear the barrette it fades into my hair and the only thing that shows is the spacers.
- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...