Paus/Pause


Jag skulle gärna skriva om hur jag satt och spann under OS-invigningen men då skulle jag ljuga... Spinn-såret jag fick här om kvällen har äntligen börjat läka ihop (det var öppet igår) så om jag förplåstrar kan det kanske bli aktuellt med lite spinnande i afton :D.

Detta är hur långt jag hann innan såret uppenbarade sig, har även spunnit ett motsvarande blå/grön som jag inte ännu bloggat om så bild på det kommer snart.


I would like to write about how I spun when the Olympics started but then I would be lying... The spinning-wound I got the other day has finally started to heal (it hadn't yesterday) so if I pre-plaster I might be able to spin some this afternoon :D.

This is how far I was able to spin before the spinning-wound showed up. I have also spun some similar yarn but in blue and green that I haven't showed on the blog yet so picture is coming soon!

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...