Ännu en gång / Once again




Förlåt mig för jag har syndat.

Okej, så illa är det inte men jag lovade faktiskt att inte repa upp igen men det gjorde jag! Kragen började korva ihop koftan sig igen så jag repade till de upplockade maskorna och började sticka med en storlek grövre stickor. Nu äntligen ser det ut bra och jag har till och med gjort knapphålen så nu är det inte många varv kvar (två-tre stycken skulle jag tro om jag utgår från mönstret).


Forgive me for I have sinned.

Ok, it is not that bad but I did promise not to frog again but I did! The collar started to wrinkle the cardigan so I frogged until I reached the first row and increased the size of the needles. Finally the knitting looks good, I have made the buttonholes and I think that there is only a few rows left (about two-three if I look at the pattern).

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...