Stickar kragen / Knitting the collar



Fula bilder men vad gör man?

Datorn har än en gång gett upp och jag är helt på det klara med att den inte längre är tillförlitlig, vilken tur att jag sparat allt på min externa hårddisk!



Fortsätter sticka på koftan och har, i motsats till min plan, repat upp några gånger till, jag borde verkligen lägga ner mer tid på att läsa mönster! Snart borde jag nog vara klar, det är små-kyligt här uppe så det skulle sitta skönt med en kofta. Har passerat knapphålen och hoppas att de sitter där de ska.



Ugly photos but what can you do?

The computer has once again given up and I have now accepted that I never will be able to trust it again, lucky me who saved everything on my external hard drive!



Still knitting my cardigan and I have, despite plans, frogged a few times more, I really should learn to read the patterns thoroughly! The cardigan should soon be finished, It is kind of chilly up here in the north so a warm cardigan would be really cosy now. I have knitted the buttonholes and I am hoping that they are placed where they should be.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...