Sista rycket


Inne på slutsträckan och försöker hålla en hög takt. Tyvärr går det lite dåligt då mina armar efter de senaste dagarnas intensiva "träning" är som geléklumpar...

För att kunna göra slutmonteringen på västen behövs nu ett blixtlås och med helgen i annalkande så är det antingen nu eller om en vecka jag får köpa ett sådant. Kanske är lika bra att skaffa två? Jag har nämligen stora planer på en till väst och med detta tempo och garnet som verkar bli över så är min plan inte helt ute och svävar...

Nu drar jag iväg på äventyr, ut mot tygaffären för att införskaffa lite tyg till hemliga moss-projektet samt (två?) blixtlås. Kanske ett silver och ett i guld, men då skär det sig med klockan, kanske bäst att ta silver ändå... Äh, vi får se vad som finns.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...