Beställde garn / Ordered yarn




Som jag tidigare berättade hotade det röda garnet (Drops Kid-Silk) till min sjal att ta slut så bara timmar innan den för mig tidigare okända rean tog slut köpte jag fler. Då jag jagat runt efter Noro Silk Garden i ett bra tag letade jag reda på en butik som hade både och och slängde iväg en order till Kaki i Åre. Jag har aldrig hört talas om butiken tidigare men de har ett finfint sortiment och är väldigt vänliga mot förvirrade kunder :D


As I wrote earlier I didn't have enough red yarn (Drops Kid-Silk) to finish my shawl so just hours before the sale (that I didn't know about until then) ended I bought more. Since I have been on the hunt for Noro Silk Garden for some time I looked everywhere for a shop that had both and found Kaki in Åre (Sweden). I have never heard about the shop and I can tell you that they are really friendly towards confused customers :D

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...