Tappat rösten / Lost my voice






Blev riktigt sjuk, inte i den bemärkelsen att jag sover och har feber utan snarare att jag tappade rösten och nu lever i tystnad. Det är fruktansvärt frustrerande men ger en möjlighet till eftertanke.
Tyvärr är jag inte helt frisk utan kombinerar röstbortfallet med trötthet så för min del blev det inget besök vid lokala midsommarstången i år men nästa år! :)
Stickar små kaniner, i rosa, och roar mig med gamla VHS-filmer (tradition vid förkylning:)).

Got quite sick, not sleeping and having a fever-sick but lost my voice-sick. So now I live my life in silence, it's a bit frustrating but it gives a great opportunity to reflect on life.
Well, I'm not sick-sick but I do combine my voiceless life with feeling tired and resting a lot. It's a bit sad since we're celebrating Midsummers Eve today so I could not go and see the Maypole and celebrate but I'm hoping to be well next time :)
Knitting small bunnies, pink, and watching old VHS-tapes (old tradition when I'm having a cold :))


No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...