Hemma igen / At home again






Har äntligen kommit hem igen efter en som vanligt spännande och lång tågresa (denna gång lyckades jag låsa ut mig ur kupén. Det var inte mitt fel då nån pajas bytt ut EN av nycklarna, mitt i natten hörde jag vart den som saknades i min kupé var, de skrek och slog på sin dörr några kupéer bort). Stickar vidare på koftan, hade tänkt göra klart den och lämna den i lägenheten men nu blev den inte klar så den fick följa med hem.

I'm finally home again after a long and adventurous journey by train (this time I locked myself out of my compartment. It was not my fault since some humorous guy had switched ONE of the keys. Well, in the middle of the night I found out who had the other one, they started screaming and beating on their door a few compartments away). Knitting the small cardigan, the plan was to finish it and leave it in my apartment but since it didn't get done I brought it with me to my parents home.


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...