Tycker synd om mig själv / Feeling sorry for myself





Fortsätter vara förkyld men tröstar mig med att jag åtminstone inte har bihåleinflammation (som jag annars får varje gång jag är förkyld) och det är alltid något... Hittade en socka jag började sticka på i julas så det är kanske dags att fortsätta på den så att jag frigör några sticknålar.

Äter lite panna cotta med hallon, hemgjord, och tröstar mig själv med tecknat, Harry Potter (på VHS) och läser böcker om väder (vi har haft mycket åska den senaste tiden).

Still having a cold but so far no sinusitis (which I always tend to get when I have a cold) and that's always something... Found a sock that I started knitting last Christmas so maybe it's time to finish it, at least it would give me some extra needles.

Eating panna cotta with raspberrys, home made, and comforting myself with cartoons, Harry Potter (on VHS) and reading books about weather (we have had a lot of thunder the last few days)

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...