Ursligt väder / Bad weather


Sitter här och väntar på åska. Det är varmt, konstigt ljus och kvavt, det samt att dagen inleddes med en migrän från helvetet får mig att ana att det är något på gång. Då jag behövde något att göra som inte ökade på smärtan (och illamåendet) beslutade jag mig för att fästa lite trådar på den gula babykoftan.

I'm waiting for the  thunder. It's warm, strange light outside and stuffy, that and the fact that my day started with a migraine from hell makes me believe that's there something going on. Since I needed something to do that didn't increase my pain (and didn't make me sick) I started to fasten some threads on the yellow babycardigan.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...