Förkylt / Keeping the cold




Spinner lite, väldigt lite. Hade tänkt fortsätta idag men efter en promenad till biblioteket (en knapp kilometer enkel väg) så däckade jag och blev liggande. Bihåleinflammationen kom till sist men med en dunderkurering ska det väl gå att bli av med den till helgen. På lördag och söndag ska jag nämligen på en hantverksuppvisning i Skellefteå (Västerbotten) och visa upp mig och det skulle vara så tråkigt om jag skulle tvingas stå över den. Så nu blir det klassisk kurering med en massa olika preparat samt de tre V:na (vila, värme och vätska).


Spinning a bit, a verk small bit. I was planning to continue today but after a short walk to the library (not even an kilometre one way) I had to lay down and I stayed down for the rest of the day. I got my traditional sinusitis at last but if I concentrate on curing myself I might be well before the weekend. I'm participating in a handicraft-display in the small town Skellefteå (in West Bothnia, Sweden), I'm showing some techniques and it would be so dull if I had to stay at home. Now I'm taking a lot of remedies, drinking lots of water, resting and staying warm.

No comments:

Post a Comment

En stickad krage / A knitted collar

Så mycket kod, det är kod överallt! Har kodat så mycket de senaste veckorna att jag knappt har haft tid att göra något annat. Problemet...